Monday, December 13, 2010

13.

Végül megrendeltem németül. Merthogy magyarra még - azt mondták - nem fordították le, franciául pedig (még egyáltalán) nem tudok, hát ezért. Már megérkezett néhány napja, de nem akartam felbontani a borítékot, gondoltam annyit vártam rá, még várok egy kicsit. Szép a borítója, pont az a szürke, az a kék amit úgy szeretek, ami annyira jellemző a mostani fénytelen napokra. Néha magam elé képzelem, ahogy a világ különböző pontjain kezünkben a bögre kávéval pici szünetet tartunk az életünkben, és írjuk a saját naplónkat meg olvassuk a másokét, ilyen ez a könyv is, egy régi, egyedüllétben és magányban született napló, kávészünetre való...lassan fogom majd olvasni, hogy sokáig tartson.

12 comments:

Kóczi Csilla said...

Kellemes olvasást a tea mellé!
Nagyon jó volt egy kicsit "beülni" Hozzád ma is.:o)

iri said...

Ha mar olyan lassan olvasod , megoszthatod velunk is!

Zsuzsa said...

Klassz. veled örülök!

liv said...

Jó olvasást! Majd én is kíváncsi lennék rá...

Ilona said...

Nagyon irigyellek. Azóta vágyakozom az olvasására, mióta először olvastam belőle részleteket. De sajnos magyarul nem adták ki, németül meg egyáltalán, franciául meg keveset tudok. Szeressed helyettem is. :-))

. said...

Ha lassan olvasod, akár le is fordíthatnád magyarra!
Először örülnél, ahogy németül ízlelgeted, aztán magyarul...

Katalin said...

Nekem ez a blogod olvasása olyan mint egy finom csésze tea
(rászoktam, minden nap jólesik egy korty)

penzesbea said...

Rákerestem, sajnos hollandra sem fordították meg le...Megvenném németul, csak félek a konfrontaciotol...nehogy kideruljon, hogy mar elfelejtettem a nyelvet!!! Elvezettel olvasd minden oldalat...:)

csillag said...

ami szépet olvasol, oszd meg velünk is :)

Katalin said...

http://www.litera.hu/netnaplo/armen-armen

márta said...

igen, ismerem, de azok valószínüleg saját kis részletfordítások...ezért gondoltam én is, hogy létezik magyar fordítás..

Badrienn said...

Óóó, tényleg nincs magyar fordítása ennek a könyvnek?? Mindenem a világítótornyok, és még csak most először hallok erről a könyvről. Jaj de elolvasnám...!!!